Wikia

De aflevering begint met een uitzicht op het Vlinder kasteel. Het is nacht. Binnen praat Star tegen Marco en Janna.
Star Oké. Ik dacht eerst dat ik droomde, maar toen had ik zoiets van: oh nee, je hebt al die elfendogs op, dus ik dacht: dat was echt geen droom. En toen reed ik in het elfendogbusje mijn slaapkamer in en toen botste ik tegen het bed aan en moest ik mijn bed weer veranderen in een bed. [Janna blaast in Marco's haar] Huh.. en toen vertelde ik het aan mijn moeder en die had zoiets van: oh, dat zou niet moeten gebeuren, dus ik had zoiets van-- Janna, blaas niet steeds in Marco's haar.
Marco Wat, deed jij dat?!
Janna Sorry, ik verveel me nogal. Sorry hoor.
Marco Ja, Star, kan je ietsje minder langdradig zijn?
Star [zucht] Oké, ik slaapvortex. Elke nacht, in mijn slaap, hoor ik een geluid. Zoiets van wuuiiiiiiiii wuuiiiiiii wiii wii wiiii wiii Oh, nee, dat is het niet [haalt diep adem] wuuuuuiii wuuii wuiiiii wuiii [Marco en Janna houden hun oren dicht].
Janna Oké, Star, we snappen 'em. Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Star Ik volg dit geluid dus, [pakt de kaart op], iedere nacht weer opnieuw, naar dezelfde plek, maar ik kom er nooit aan, want ik word wakker. En daarom ben jij hier, Janna. Jij moet me hypnotiseren zodat ik blijf slapen.
Marco Wat?! Hypnotiseren?! Star, moet je dat niet door een expert laten doen?
Janna Je twijfelt aan me.
Marco Ja, eerlijk gezegd wel ja.
Janna [Knipt in haar vingers] Kippensoep. [Marco valt omver, Janna knipt weer in haar vingers]
Marco Wat een kip, wat was dat?!
Star Hou nou eens op met dat geklier en kom hier. [bevestigt haar telefoon op haar hoofd] Hé, moet je zien. Ik heb m'n telefoon aan m'n spiegel gelinkt, zodat jullie alles kunnen zien, wat ik zie. Marco, jij hebt de schaar, als er iets niet helemaal goed gaat, kom je me halen. Jij bent m'n lifeline.
Marco Maar wat nou als je verdwaald... of zo ver gaat, dat we je niet kunnen vinden?
Star Marco, wij hebben samen wel voor hetere vuren gestaan.
Marco Ja, dat is waar.
Star gaat op bed liggen en legt haar staf op haar nachtkastje neer.
Janna Oké, Star, haal maar goed, diep adem. [Star haalt diep adem] Mooi, focus op m'n horloge.
Marco Hé, das mijn horloge!
Janna Man, het gaat hier om Star, doe toch eens normaal.
[TOT ZOVER]