FANDOM

Adam McArthur Amerikalı bir aktördür. Star Kötü Güçlere Karşı'da Marco Diaz ve Big Chicken'ı seslendirmektedir.

Kariyer Edit

McArhur'un en önemli rollerinden biri, Star Wars: Klon Savaşların'da Lee-Char'ı seslendirmesidir. Ayrıca bazı animasyonlu şovlardaki karakterleri ve bazı ulusal yayın reklamlarını seslendiriyor. Dövüş sanatlarında kung fu konusunda uzmanlaşmıştır, bazı turnuvalarda şampiyon olmuştur ve PBS'de yayınlanan birkaç konusu olmuştur.

McArthur, Pepperdine Üniversitesi'nden Oyunculuk ve Televizyon Prodüksiyonu'ndan derece ile mezun oldu ve Los Angeles bölgesinde doğaçlama gruplarla çalıştı. Bir dövüş sanatçısı olarak Wushu kung fu ve judo gibi diğer formlarda uzmanlaşmıştır. O, 11 yaşındayken dövüş sanatları yapmaya başladı. 2003 yılında, UC Berkeley Çin Dövüş Sanatları Turnuvasında Yetişkin Erkek Geleneksel kategorisinde  'All Around' Büyük Şampiyondu. O, 2006 yılında Doğuya Yolculuk adlı Kung Fu belgeselinde oynamak için seçildi bu belgeselde O ve diğer dövüş sanatları uygulayıcısı Kristi Jordan oradaki dövüş sanatları uzmanlarından bir şeyler öğrenmek ve Shaolin Tapınağı'nda bir sahne sunumu yapmak için Çin'e gitmiştir. Şov PBS'de yayınlandı. 2014 yılında Shaolin Kung Fu Monks adlı başka bir PBS yayın belgeseli için geri dönecektir. Bu yayın belgeselinde grup Moskova, New York ve Los Angeles gibi şehirlerden geçecekleri bir dünya çaplı tura çıkar.

McArthur, lise ve kolejde tiyatroya katılmış ve doğaçlama takımlarının bir parçası olarak Los Angeles'taki ComedySportz'da çalıştı. 2015 yılında, 2015 Emmy Ödülleri sırasında yayınlanan "The Scripted Life" adlı bir Audi reklamında rol aldı ve aynı zamanda film festivalleri ve reklam eleştirmenleri arasında da birçok ödül kazandı.

Önemsiz Şeyler Edit

  • McArthur Marco'nun fanlarına "Meatballs."[1](Köfte) diye seslenir.
  • McArthur fandomda açıkça Star/Marco(genellikle Starco olarak bahsedilir) ilişkisini destekler.
  • Karakteri Marco gibi McArthur da bir dövüş sanatçısıdır.
  • McArthur Star Wars: Klon Savaşların'da Artt Butler ile birlikte; McArthur Prens Lee-Char'ı ve Butler Kaptan Ackbar'ı oynamıştır.

Dış Bağlantılar Edit

Referanslar Edit

  1. Şablon:Cite web